به همین علت در ماه های اخیر در ژاپن محبوبیت و فروش کالاهای مرتبط با اینگونه اردوها و تفریحات افزایش یافته است.
فروش کالاهای کمپینگ از جمله کباب پز، صندلی، میزهای تاشو و چادرهای کمپینگ نیز بسیار رشد یافته است.
آتسویا تاناکا، مدیر شرکت Spacekey Inc که خدمات رزرواسیون آنلاین "Nap" را انجام می دهند گفت: رزرو سایت های کمپینگ در ماه ژوئیه و آگوست نسبت به سال قبل ۳۰ تا ۴۰ درصد رشد داشته است.
همچنین تقاضا برای قطعات دوچرخه و تجهیزات ماهیگیری در حال افزایش است.
یک شرکت دوچرخه فروشی ژاپنیمستقر در اوساکا اعلام کرد: فروش قطعات دوچرخه ما در اروپا و آمریکای شمالی به دلیل افزایش تعداد خریداران بسیار زیاد بوده است، زیرا مردم به جای تعطیلات تابستانی در خارج از کشور ترجیح میدهند، با دوچرخه در نزدیکی خانه های خود تفریح کنند.ماینیچی
افرادی که می خواهند در دوران همه گیری ویروس کرونا با اعضای خانواده و دوستان خود وقت بگذرانند ترجیح میدهند به کمپینگ بروند.
کد خبر 2322
نظر شما